Daar waar het om gaat!

27 juni 2023 - Gouda, Nederland

Welkom op onze website. Ineens is het zover. We vertrekken voor een half jaar naar Colombia. Net buiten Jamundi ligt in het groen de school la BosquEscuela. Een school die zichzelf introduceert met het citaat: "La educación no es la preparación para la vida. La educación es la vida en sí misma." (Jhon Dewey). Silven en Maelyn gaan straks naar deze school en wij gaan helpen op en om de school. Wat we precies gaan doen....? Wat we gaan meemaken..., leren..., beleven..., voelen..., ervaren....? Geen idee! Daarom gaan we.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze ervaringen en belevenissen, meld je aan voor de mailinglijst!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    27 juni 2023
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Johan:
    30 juni 2023
    Buen viaje!!
  3. Katja:
    23 juli 2023
    dankje dankje! zijn inmiddels aangekomen op bestemming :).
    Leuk dat jullie ook hierheen komen. Tzt kijken of we elkaar hier nog kunnen zien, waar dan ook in Colombia.
  4. Eva:
    1 juli 2023
    Os deseo muchísima suerte en esta aventura! 🌿
  5. Katja:
    Gracias amiga :)
  6. Serena:
    Grande Katja.... sarà una bellissima avventura!!! 💪💪💪
  7. Katja:
    23 juli 2023
    Grazie sere. Lo puoi leggere in Italiano, è tradotto? Qua stanno imparando l'italiano. Parlo un misto di espagnol e italiano. Mi ridano un pò in faccia quando uso le parole sbagliate. Come in Italia... hahah... così no imprenderai mai una lingua bene bene.... ma ok vabbeh.
  8. Erik (opa) Vermeulen:
    1 juli 2023
    Het lijkt wel een movie. Katja en de familie de hoofdrol spelers.
    Een mystery film, want niets is nog bekend over wat er (misschien) gaat gebeuren.
    Spannend.
    Ik hoop dat het een mooi verhaal wordt en natuurlijk dat alles weer goed afloopt.
  9. Ellen:
    1 juli 2023
    Wat een spannend avontuur! Goede reis en wij lezen graag hoe jullie het in Colombia hebben!
    Erik en Ellen
  10. Katja:
    23 juli 2023
    Leuk dat jullie meelezen. Wij lezen alle reacties weer met veel plezier hier.
  11. Hedwig:
    1 juli 2023
    Hey Lieffies.....echt zó fantastisch wat jullie doen!! Vooral ook de school waar jullie heen gaan! Deze "methode" spreekt me erg aan!! Geniet van alles, het zal jullie heel goed doen. Veel liefs Hedwig
  12. Eva:
    24 juli 2023
    Hola chicos, que aventura y que naturaleza más hermosa y salvaje, preciosa!
    Me alegro que estas en vuestro nuevo hogar, cuidaros y muchos besos! 🍀🌺
  13. Katja:
    26 juli 2023
    Hola Eva,
    Gracias por tu comentario en español. ¡Ahí aprendemos a ir! Mantén eso enorme.
    besos de vuelta
  14. Katja:
    30 juli 2023
    Hola Eva,
    Gracias por el preciosa mesaje. Hablo un misto di Espanol-Italiano-Ingles aqui. Pero mi intienden mas o menos. Talvez in 6 meses peudo hablar un espanol mejor.... TALVEZ...
    Un beso! Ti pienso :).